In order to bring you the best possible user experience, this site uses Javascript. If you are seeing this message, it is likely that the Javascript option in your browser is disabled. For optimal viewing of this site, please ensure that Javascript is enabled for your browser.
     

    שירותי סלולר

    הנחיות אבטחת מידע לאפליקציות סלולריות

    אפליקציות לאומי לסמארטפונים ומחשבי לוח (tablet) ("המכשירים") נועדו לאפשר לך ליהנות מהיתרונות הייחודיים של המכשירים בגלישה לחשבונך בלאומי.
     
    לאומי מיישם במערכותיו אמצעים מתקדמים לאבטחת פעילותך, לשמירה על פרטיותך ולהגנה על סודיות הנתונים והמידע העומדים לרשותך. עם זאת, קיימת חשיבות רבה להקפדה על אמצעי זהירות ולשמירה על כמה כללים פשוטים:
    • יש להשתמש במכשירים לפי הוראות הספק (אין להשתמש במכשירים שנפרצו או שבוצעו בהם שינויים).
    • יש להשתמש בחנויות האפליקציות המורשות (כדוגמת App Store או Google Play) על מנת להוריד את אפליקציות לאומי למכשירכם.
    • יש להמנע מהתקנת אפליקציות ממקורות לא מוכרים.

    • האפליקציות הרשמיות של לאומי מופצות בחנויות האפליקציות המורשות תחת שם הבנק בלבד (Bank Leumi).
    • זהירות מ-"SMS Phishing) "Smishing)! "פישינג" הוא כינוי להונאות שמטרתן איסוף פרטים אישיים וסודיים בדרכי מרמה. "סמישינג" הוא "פישינג" באמצעות SMS. הודעת SMS שמטרתה "סמישינג", עשויה להכיל, בין היתר קישור לאתר/אפליקציה מתחזה או בקשה לשלוח את פרטי ההזדהות בהודעה חוזרת.

    בנק לאומי אינו שולח בקשות לעדכון פרטי הזדהות ופרטים אישיים לאתר או לאפליקציה. במידה וקיבלת הודעה שנראית חשודה, או שיש לך ספק לגבי מקור ההודעה, אין להשיב לה או ללחוץ על הקישורים המופיעים בה. יש להודיע על כך מיידית למוקד מרכז הבנקאות בטלפון 5522* או למוקד הגנת הסייבר של לאומי במייל abuse@bll.co.il .

    לידיעתך, בנק לאומי שולח פניות בשפה העברית, באמצעות דוא"ל או SMS, עם קישור המוביל לכתובת אתר (URL) המכיל מזהה של לאומי - bankleumi.co.il / leumi.co.il

     

    שמירה על פרטי הזיהוי לגלישה בחשבון האישי:
    • פרטי הזיהוי הינם אישיים וסודיים. אין להחזיקם במקום גלוי בו יהיו נגישים לאחרים. כמו כן, אין לשמור פרטים אלה במחשב או בטלפון הנייד, מחשש לחשיפתם על ידי וירוסים, תוכנות זדוניות, סוסים טרויאנים או תוכנות שיתוף קבצים, המאפשרות גישה לקבצים במחשב.
    • אין למסור את הסיסמה האישית לשום גורם, גם אם הוא מזדהה כבנק לאומי או מזוהה עימו. אם תתבקש למסור את הסיסמה האישית, אין למסרה! עליך לדווח על כך מיידית למוקד התמיכה או למוקד אבטחת מידע.
    • אין לשלוח בדוא"ל או ב-SMS את פרטי הזיהוי לכניסה לחשבונך האישי, וכן את מספר כרטיס האשראי שלך או את הקוד הסודי שלו.
    • כדי למנוע חשיפת נתונים אישיים השמורים באפליקציה, מומלץ להסיר אותה מהמכשיר טרם מכירתו או העברתו לגורם אחר.
     

    למידע מורחב על אבטחת מידע בשירותי הבנקאות המקוונת

     

    לבירורים, שאלות ותמיכה ניתן לפנות למוקד התמיכה

     

    כניסה לחשבונך