In order to bring you the best possible user experience, this site uses Javascript. If you are seeing this message, it is likely that the Javascript option in your browser is disabled. For optimal viewing of this site, please ensure that Javascript is enabled for your browser.
     

    שאלות זיהוי

    שאלות זיהוי

    חדש בלאומי דיגיטל - שאלות זיהוי לאישור פעולות!

    שאלות הזיהוי הינן מנגנון הזדהות המאפשר קבלת שירותים בנקאיים באינטרנט ובלאומי Call, אשר דורשים זיהוי מוגבר, באופן פשוט, אינטואיטיבי וללא התערבות בנקאי.

    שים לב: שאלות הזיהוי מחליפות את הסיסמה לחשבונך בעת ביצוע פעולות.

     

    את שאלות הזיהוי תוכל לבחור באופן שיאפשר לך לזכור ביתר קלות את התשובות עליהן, כל זאת תחת אמצעים מתקדמים לאבטחת פרטיותך וסודיות המידע הבנקאי שלך.

     

    איך מצטרפים לשירות?

    • לקוח בעל הרכבי חתימה מורכבים: היכנס לחשבונך באתר>> בתפריט העליון לחץ על "דוחות ותמיכה" >> בתפריט הימני לחץ על "שאלות זיהוי"
    • יתר הלקוחות העסקיים: היכנס לחשבונך באתר>> בתפריט העליון לחץ על "My לאומי" >> בתפריט הימני לחץ על "שאלות זיהוי"

     

    מתי נשתמש בשאלות הזיהוי?

    • בביצוע פעולות הדורשות זיהוי מוגבר בחשבונך באינטרנט 
    • בפנייה למוקד לאומי Call

     

     איך מגדירים שאלות זיהוי?

     

    1. לקוח בעל הרכבי חתימה מורכבים: הזן מס' ת.ז.
    2. היכנס למסך "שאלות הזיהוי"  
    3. בחר 4 שאלות מתוך מגוון קיים של סה"כ 12 שאלות
    4. השב על כל אחת מהשאלות שבחרת עם תשובה שאינה משתנה ואותה הנך זוכר בקלות
    5. הזן את סיסמת הכניסה לאישור

     

    בהמשך תוכל לשנות את השאלות שבחרת או לעדכן תשובות לשאלות קיימות בכל עת.

      

    יתרונות השירות

    • הזדהות קלה, מהירה ואינטואיטיבית
    • השלמת פעולות באופן עצמאי וללא התערבות בנקאי
    • שמירה על סודיות המידע הבנקאי שלך

     

    ההצטרפות ל"שאלות הזיהוי" הינה ללא עלות.
    לקבלת עזרה, צור קשר עם מוקד התמיכה הטכנית.