In order to bring you the best possible user experience, this site uses Javascript. If you are seeing this message, it is likely that the Javascript option in your browser is disabled. For optimal viewing of this site, please ensure that Javascript is enabled for your browser.
     

    ביצוע פעולות

    תשלום מע"מ ישירות מהחשבון

    לאומי בשיתוף אגף המכס והמע"מ במשרד האוצר מאפשר ללקוחות לאומי, מנויי "גלישה ישירה" לשלם מע"מ ישירות מהחשבון, באמצעות האינטרנט.

     

    תשלומי המע"מ מתבצעים באמצעות לאומי-pay שרות התשלומים המקוון של לאומי באינטרנט. השרות ניתן 24 שעות ביממה והוא מאפשר גם קבלת מידע על תשלומים היסטוריים שבוצעו במערכת. בסיום תהליך התשלום ניתנת אסמכתא, באפשרותך להדפיס את אישור התשלום של מע"מ או לשמור אותו במחשב. התוצאה – תשלום נוח, קל, מהיר ומאובטח של חשבונות המע"מ.

     

    ניתן לשלם למע"מ באמצעות האינטרנט גם לאחר ה-15 בחודש (מספר ימים) , בהתאם למדיניות המע"מ כמצויין באתר המכס והמע"מ .

     

    מי יכול להצטרף לשירות?

    השירות מיועד ללקוחות לאומי מנויי גלישה ישירה, שהינם עוסקים, בעלי תיקים או חברות שתיקם מנוהל באחת מלשכות המע"מ ברחבי הארץ.

     

    איך מצטרפים ?

     

    מנויי גלישה ישירה

    אם הנכם מנויי גלישה ישירה כולל הוראות ביצוע והעברות לצד ג', כל שעליכם לעשות הוא להירשם לשירות באתר מע"מ באינטרנט או בלשכות מע"מ ברחבי הארץ.

     

    אם אתם מנויי גלישה ישירה ללא הוראות ביצוע והעברות לצד ג', גשו לסניף לאומי בו מתנהל חשבונכם ובקשו להצטרף לשירותים אלה.

     

    לקוחות שאינם מנויים

    אם אינכם מנויים לשירות גלישה ישירה של לאומי באינטרנט, גשו לסניף בו מתנהל חשבונכם ובקשו להצטרף לשירות גלישה ישירה כולל הוראות ביצוע והעברות לצד ג'.

     

    תשלום חובות למע"מ

    מנויי גלישה ישירה יכולים לשלם גם חובות למע"מ באמצעות האינטרנט, ללא הרשמה מוקדמת.

    לתשלום לחץ כאן.

    כניסה לחשבונך