In order to bring you the best possible user experience, this site uses Javascript. If you are seeing this message, it is likely that the Javascript option in your browser is disabled. For optimal viewing of this site, please ensure that Javascript is enabled for your browser.
     

    מוקד טלפוני לעסקים

    שאלות תשובות

    • אני מעדיף לקבל שירות מהבנקאי שלי. מדוע שאפנה למוקד עסקים?
    • הבנק מעמיד לרשותך שירות משלים לסניף - מוקד עסקים. כלקוח עסקי אתה נהנה מקבלת עדיפות בתור ומקבלת שירות בנקאי מהיר. הבנקאים שיטפלו בפניותיך מקצועיים וישמחו להעניק לך שירות אדיב ומקצועי בשעות הפעילות, גם כשהסניף סגור או כשאין מענה בסניף מכל סיבה שהיא.

     

    • האם הבנקאים במוקד עסקים יכולים לבצע את כל הפעולות המבוצעות בסניף?
    • במוקד עסקים ניתן לבצע מגוון פעולות בנקאיות. במידה ובקשתך אינה ניתנת לביצוע במוקד, תישלח הודעה אל הבנקאי שלך וידאגו לבצע את בקשתך או לחזור אליך.

     

    • האם בנקאי מוקד עסקים יוכלו להעניק לי את ההטבות שקיבלתי בסניף?
    • כל ההטבות שקיבלת כלקוח עסקי בביצוע פעולות בסניף, ממשיכות ללוות אותך.

     

    • האם השירות פעיל גם כשהסניף סגור?
    • תוכל ליהנות משירותי מוקד עסקים כשהסניף סגור בחיוג ישיר ל-5522* או בהתקשרות לסניף ולחיצה על 1 למעבר למוקד.