In order to bring you the best possible user experience, this site uses Javascript. If you are seeing this message, it is likely that the Javascript option in your browser is disabled. For optimal viewing of this site, please ensure that Javascript is enabled for your browser.
     

    ענפי משק בישראל

    ענף ההלבשה

    ספטמבר 2016

    ענף האופנה מאופיין בשנים האחרונות בדינמיות רבה הכוללת כניסה של רשתות זרות, עליה במספר המותגים, רכישות ומיזוגים, גידול במספר הקניונים ושטחי המסחר ועוד.

     

    למרות העלייה בצריכה הפרטית ובמכירות של חברות האופנה, שיעורי הרווחיות מצויים במגמת שחיקה ורמת התחרות בשוק הינה גבוהה.

     

    השוק המקוון של רכישת הלבשה והנעלה ממשיך לגדול ולהוות אתגר משמעותי לחברות האופנה המסורתיות, שמאבדות פלח משמעותי של רוכשים פוטנציאלים לאתרי אינטרנט פופולריים מחו"ל.

     

    ענף ייצור הלבשה מצוי במגמת יציבות ושיווי משקל. נראה כי לא יחול שינוי משמעותי בתקופה הקרובה בהיקפי הפעילות בענף.