In order to bring you the best possible user experience, this site uses Javascript. If you are seeing this message, it is likely that the Javascript option in your browser is disabled. For optimal viewing of this site, please ensure that Javascript is enabled for your browser.
     

    יעוץ בהשקעות

    יעוץ בהשקעות

    מעוניין לגלות מעורבות פעילה בניהול ההשקעות שלך?
    יועצי ההשקעות של לאומי ילוו אותך באופן אישי וצמוד הנאמן לצרכיך.

     

    יועצי ההשקעות העסקיים מונים מומחים בנושא שוק ההון והגידורים והם זמינים בפריסה ארצית רחבה. שעות פעילות המרכזים בימים א-ה' בשעות 08:30-16:00:
    הליווי האישי של יועץ ההשקעות האובייקטיבי, המסייע לך לקבל החלטות בנוגע להרכב תיק ההשקעות שלך, ניכר כבר מהרגע הראשון – בעת פתיחת תיק ההשקעות, בהגדרת מדיניות ההשקעה ובהחלטה על הרכב התיק.
    תכנית הייעוץ מותאמת לכל לקוח פי צרכיו ונסמכת על אנליזת שווקים מתקדמת, בסיוע מערכות ייעוץ חכמות ויכולת ניתוח דוחות כספיים בהיבט חשיפות- מאזן, דו"ח תזרים מזומנים וביאורים.

    אתה מוזמן לגלות את העוצמה של יעוץ ההשקעות בלאומי, המשולב בטכנולוגיה מתקדמת ובמקצועיות של חדרי העסקאות. שילוב ייחודי שיאפשר לך ליהנות מפתרונות ההשקעה מותאמים עבורך

     

    היתרונות בייעוץ השקעות:

    • עדכון - יועץ ההשקעות מעדכן אותך באופן יזום בשינוי בעל משמעות עבור הפעילות שלך, ומספק לך סקירות על השוק ההון , מטח , סחורות  וריבית .
    • קבלת החלטות - יועץ ההשקעות משתף אותך במערך השיקולים, הסיכונים וההזדמנויות ביחס למצב השוק. כך תקבל את ההחלטה המתאימה לפעילות ההשקעה/ הגידור  שלך.
    • מקצועיות - ליועצי ההשקעות הכשרה מקיפה וניסיון רב בשוק ההון והתמחות בנושא גידורי חשיפות על פעילות פיננסית. היועצים מגובים על ידי מערך הייעוץ והמחלקה הכלכלית של הבנק, המספקים להם מחקר אנליטי, סקירות מאקרו עדכניות וכלי החלטה באופן שוטף. הייעוץ ניתן לך כשירות ללא עלות.

     

    ייעוץ בשוק ההון-

    • ייעוץ בליווי אישי של יועץ השקעות. למידע נוסף >>
    • ייעוץ בכלים דיגיטליים:
    1. היועץ שלי- קבלת המלצות השקעה שמתאימות לך אישית מהיועץ שלך בלאומי. באפשרותך לקבל את ההמלצות איפה שנוח לך: בנייד, בדואר האלקטרוני או באתר לאומי טרייד.
    2. המלצות דיגיטליות. למידע נוסף >>
    3. מידע מרוכז ב- LEUMI ADVICE >>
    4. ייעוץ בזום : השירות כולל שיחות ייעוץ שוטפות שנקבעו מראש. קישור לשיחה יישלח ישירות למייל הלקוח/ה

     

    ייעוץ בגידורים-

    מדריך לגידור חכם >>

    קישור למדריך נגיש גידור חכם מדריך נגיש לגידור חכם >>

     

     

     

    חדרי עסקות

    בחדרי העסקות של לאומי יסייעו לך במציאת
    מוצרי ההשקעה המתאימים לך ויבצעו עבורך את
    העסקות במכשירים פיננסיים, תוך תמחור תחרותי.

     

     

    מוצרים מובנים

    מעוניין בהשקעה בעלת סיכוי לתשואה גבוהה, מבלי לסכן את קרן ההשקעה? בדוק את המוצרים המובנים של לאומי, המותאמים לשוקי ההון בארץ ובעולם.

     

    הבהרות

    id= תוכן זה הינו לצרכי מידע כללי בלבד. id= המידע האמור לעיל אינו מהווה המלצה להשקעה בפקדונות מובנים ו/או במוצר אחר כלשהו, ואינו מחליף ייעוץ כללי ו/או אישי המתחשב בצרכיו הייחודיים של הלקוח. החלטות ההשקעה של הלקוח ייקבעו בהתאם לאופיו, נכסיו, ורמת הסיכון שהוא מוכן להיחשף אליה.  התנאים המדויקים של כל פיקדון הינם כמפורט בתנאי הניהול של הפיקדון. מובהר בזאת כי פקדונות מובנים מוגדרים כעסקה הכרוכה בסיכון מיוחד. עוד מובהר כי ביחס לפקדונות מובנים, הבנק עוסק בשיווק השקעות, הינו בעל זיקה אליהם ויש לו אינטרס כלכלי בשיווקם. לפיכך, יתכן שתינתן להם עדיפות על פני מוצרים אחרים הדומים מבחינת התאמתם ללקוחות.  הנתונים מעודכנים לאוקטובר 2010.